/jul-avgust 2013.
Osim što je pisac i dramaturg, Ingvar von Malmborg je i veoma iskusan novinar koji je sarađivao sa svim većim novinama i časopisima u Švedskoj. Ingvar von Malmborg bio je urednik rubrike putovanja u ICA Kuriren, jednom od najznačanijih nedeljnika u Skandinaviji, zatim urednik lifestyle rubrike u Finanstidningen, dnevnim novinama koje se bave finansijama. Uticajan je filmski i pozorišni kritičar Aftonbladet-a, jedne od najvećih večernjih novina u Švedskoj, i dopisnik nekoliko švedskih i finskih dnevnih listova.
Ingvar von Malmborg je uglavnom objavljivao esejistiku. Počeo je da objavljuje 1982. kada su izašle tri njegove knjige o Stokholmu, od kojih je jedna objavljena na engleskom jeziku. Savremeni Stokholm u njima je predstavljen je na otvoren, iskren i duhovit način. Ove knjige postale su bestseleri, a zavredile su i veoma dobre kritike u svim švedskim dnevnim listovima.
Tokom 2000-ih bio je urednik i glavni pisac knjige Scenljus (Svetla scene), koja je tematizovala pozorište tokom osamdesetih godina, kada je pozorišni život u Švedskoj doživljavao vrhunac. Knjiga je objavljena 2003. godine. U istom maniru uredio je i napisao nekoliko poglavlja naučno-popularne psihološke knjige Att levandegöra döden (Osvetljena smrt),2007 godine, koja se bavila temom smrti iz više različitih ugova.
Poslednje delo na kom je radio kao urednik i jedan od pisaca je Familjen Bernadotte – kungligheter och människor (Porodica Bernadot – aristokrate, ali i ljudi). Ova knjiga sadrži dvadeset različitih tekstova o uticaju kraljevske porodice na švedsko društvo tokom poslednjih dvesta godina, kao i uticaju koji je Švedska izvršila na njih. Knjiga je izašla pred venčanje princeze Viktorije 2010. godine, i
kritičari su smatrali da će ova knjiga biti veoma koristan poklon mladencima.
Poslednjih godina Ingvar von Malmborg okrenuo se beletristici. Njegova nagrađivana priča Augustimånens gula längtan (Žuta žudnja za avgustovskim mesecom) dešava se tokom putujućeg festivala u Stokholmu, i okarakterisana je kao “muzička priča”. Generalna tema njegovog beletrističkog opusa jesu moderni očevi u porodičnoj strukturi koja se ubrzano menja. Trenutno završava dve zbirke kratkih priča o istoj temi.
Kao i mnogi drugi švedski novinari, piše i kriminalistički roman. Skandi-krimić, ustaljen termin u Londonu, Berlinu, Parizu i Njujorku, najbolje opisuje ovaj žanr. Ingvar piše uzbudljivu akcionu priču čije detalje ne želi previše da otkriva. Roman se takođe bavi temama bliskog prijateljstva i porodice u raspadanju, koje su utkane u glavni tok radnje.
Ingvar von Malmborg je takođe tokom godina učestvovao u pozorišnom životu Švedske na gotovo sve načine: kao dramaturg, reditelj, glumac, pisac songova, opinion-mejker, esejista i kritičar.